förlåt och hejdå

hejsan och ja jag lever men det har varit så otroligt varmt, faktist äckligt varmt, så jag har inte haft orken att sitta inne vid datorn. Dom dagarna jag har varit borta så har jag: SOLAT & BADAT!
Och nu om en stund så far jag till Falkenberg i en vecka och då ska vi bl.a: Gå på Ullared, Funcity, bada i havet, säkert va i Göteborg och shoppa och gå på Liseberg och äta massor av GLASS! :p

Jag tar med mig datorn men vi får väl se hur mycket inlägg det blir, ni ska inte räkna med så många för jag kommer nog inte ha så mycket tid men jag ska försöka att ta mycket bilder och lägga upp dom här på bloggen:)
Men nu så måste jag packa vidare så att man får med sig allt!


Här är en bild på när vi plockade jordgubbar hemma hos farmor & farfar;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0